سرخط خبرها

برهانی:مدال نقره فعلا به صورت گارانتی نزد ایران است|به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم

  • کد خبر: ۱۲۱۲۸۱
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
برهانی:مدال نقره فعلا به صورت گارانتی نزد ایران است|به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ضمن کری‌خوانی برای حریفان گفت: دختر ایرانی توانایی رسیدن به هر هدف و آرمانی را در ورزش دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مائده برهانی یک بازیکن حرفه‌ای تمام عیار است دختری که در قطر پاسور تیم ملی والیبال زنان تلاش خستگی ناپذیری را ادامه می‌دهد او سمبل خواستن و توانستن است. او بعد از رسیدن به فینال بازی‌های قونیه گفت: خداراشکر می‌کنم که برای اولین بار مدالی معتبر برای والیبال زنان کسب می‌کنیم. مدالی که بسیار زودتر از این‌ها می‌توانستیم به دست آوریم، چون استحقاق آن را داشتیم.
وی ادامه داد: مدال نقره این مسابقات فعلا به صورت گارانتی نزد ایران است تا فردا که به زمین رویم تا بهترین مدال را با یاری خدا، کادر فنی و تلاش بازیکنان به دست آوریم.
برهانی با اشاره به توانمندی بازیکنان تیم ملی زنان گفت: شاید روی کاغذ تیم ملی زنان تیم چهارم یا پنجم بوده، اما در دو مسابقه اخیر نشان دادیم که دختر ایرانی توانایی رسیدن به هر هدف و آرمانی را در ورزش دارد. به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و معتقدم اتفاقی بزرگ افتاده است.
پشت خط زن تیم ملی زنان ایران در پایان گفت: خانواده والیبال باید درک کند که چه اتفاق بزرگ و ارزشمندی برای والیبال زنان ایران افتاده و قطعا هم درک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->